You're the best thing I never had ♥

Hejhej :)

Idag mår jag mycket bättre, förutom mitt cp öra som jag börjar bli sjukt irreterad på!
Om bara sjuksyster, (vad säger man egentligen? Vi hade en diskusson om det på skolan igår, vad säger ni? sjuksyster eller skolsyster eller bara syster?) kunde vara på skolan nångång..

Aja, efter skolan idag var jag ju som sagt med Evve, hon var inte här så länge eftersom hon skulle på agility, men vi har fixat praoplatser iallafall, eller ah Rickard fixade åt oss, men vi måste ringa och bekräfta att vi ska vara där. Det är det jobbigaste som finns att behöva ringa till nån och fråga sånt, då frågar jag hellre i verklighete än på telefon.. faktiskt. Ah iallafall var det ingen som svarade så jag ska prova ringa imorgon istället.
Skjuter upp det liiiite längre ;)

Jag var ute och cyklade med Hobbe för ett tag sen, nu ska jag gå och duscha.

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0