The way that you flip your hair

get's me overwhelmed

Hej :) Igår var jag ju som sagt barnvakt åt Leya, Tyra och Kevin, jag skulle egentligen dit vid fem men då hade dom inte kommit hem från fotbollen än så det blev inte förns närmare sex. Vi gjorde inget speciellt, kollade på tv, åt godis å sånt. När Leya hade somnat gick jag och Tyra ut med Arragon och Saga och sen kollade vi på A Cinderella story som gick på tvn och åt chips. Kevin hade en kompis där så dom var mest i hans rum. Dom andra barnen gick och la sig runt tolv, då gjorde jag inget speciellt, kollade lite på tv å så. Conny kom hem vid tre och då gick jag hem och la mig, fast jag hade jättesvårt att somna så jag somnade nog inte förns närmare fyra.
Imorse vaknade jag vid 11 och sen har jag inte gjort nåt mer, jag hatar söndagar dom är alltid så långa också finns det typ inget att göra. Men jag ska typ gå och ta bort mitt nagellack som inte är så fint längre, haha :)

Hörs sen.

Puss

Leya och Tyra knäppte massa kort med min mobil, men den här var väl
den enda man ser nåt på, haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0