Ta vara på tiden...

Tänkte på en sak jag och mamma pratade om tidigare idag, har ni tänkt på att nästa lördag är det 24 september vilket innebär att det är tre måndader kvar till julafton, tre månader är ingenting, det går så otroligt snabbt, undrar ibland vart tiden tar vägen. På lördag är det även fyra månader tills jag fyller sexton, vilket också är helt sjukt.
Snart har vi gått ut grundskolan och börjar gymnasiet, hur illa jag än tycker om Iggesundsskolan så kan jag inte hjälpa att jag kommer sakna det nå otroligt, jag har tillbringat nio år av mitt liv här och med dom underbara människorna i min klass, en del av dom gick jag på dagis med också.
Man tycker att det är långt till sommaren, men tiden går otroligt snabbt och snart kommer det vara sommar igen och då splittras klassen för att börja om på nytt i en annan skola, i en ny klass, med nya kompisar. Det är något vi har pratat om ganska mycket i klassen och jag vet att det är fler som känner lika. Men jag hoppas ändå att vi kan göra det här sista året till det bästa!
Jag älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0