Life is now, so let's try to live our whole life out

And it starts now

Hejhej :)

Dåligt uppdatering idag men jag har inte varit hemma.
Jag skulle ju in till marknan med Jesper å dom, men det blev bara massa strul så, och jag kände att det inte var värt att betala bussen fyra gånger för att bara köpa godis, så vi bestämde att vi ska dit bara ikväll. Istället följde jag med pappa och Calle en sväng, fast jag var inte där nå länge köpte lite godis och sen gick jag upp till farfar och väntade där. Har haft så sjukt ont i huvet, och att gå på marknan med alla folk och all musik var inte sådär superkul. Vi kom hem för ett tagsen från stan, nu väntar jag på Evve som kommer hit om ett tag, sen drar vi upp mot bussen å in mot stan för att göra om gårdagen igen.
Även om jag inte mår sådär superbra idag så hoppas vi på en lika grym kväll!

Puss

Tror det här är den gamla versionen, men grym ändå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0