Justin Bieber

Jag kollade ju på Never say never igår, det är en film jag aldrig trodde jag skulle kolla på. Jag har aldrig varit nåt fan av Justin Bieber, men efter att ha sett filmen måste jag säga att jag har ändrat uppfattning om han. Jag kommer aldrig bli nåt stort, besatt fan, men killen har ju verkligen talang och han är otrolig. Att ha blivit så otroligt stor på så kort tid, det är bevis på riktigt talang!
Jag tycker filmen var bra, för man fick se han bakom kulisserna och se att han verkligen bara är en vanlig tonåring trots att han är känd över hela världen. Däremot kan jag inte riktigt hålla med om att han är snygg, visst är han väl lite gullig men personligen tycker jag Ulrik är så sjukt mycket snyggare! :)



Nu ska jag ta med mig Alice och hundarna ut och gå.



Kommentarer
Postat av: - bbella aka huuynh ::

söte justin ^^



sv:

tack du :)

2011-09-18 @ 12:35:38
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

det är toppen! själv? :)

2011-09-18 @ 13:01:46
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0