In my own little heaven

It's you and me ♥


Hejhej :)

Idag har jag varit med Evve, suuperkul som vanligt, haha :)
Vi har inte gjort nå speciellt, suttit vid datorn och kollat på facebook, twitter å sånt bara.
Hon åkte hem vid sju nångång, då åt jag äppelpaj med mamma, Calle och Lars, gott!
Sen har jag inte hunnit göra så mycket mer förutom att prata med Evve i telefon och sitta vid datorn och kolla lite i nya Frida tidningen som jag köpte idag, för att Ulriiiik var med :D
Haha :)

Nu ska jag vänta på att Lars duschar klart sen ska jag nog gå och duscha och sen soooova :D
Ni skulle sett vad det regnade förut idag, när vi hade spanska, när vi kollade ut på skolgården sen så var det typ en sjö utanför, fast sen slutade det att regna då försvann den på en gång, konstigt ;S

Imorn ska jag och Evve gå och se Jag saknar dig på bio, har velat se den filmen jättelänge eftersom alla säger att den är bra :)

Aja, hörs imorn.

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0