Heeelg!

Hejhej jag har nästan nyss kommit hem från skolan, himla seg dag har det varit.
Första timmen hade vi idrott, friidott tillsammans med andra 9an, vilket vi har för det mesta, men ändå.
Ah iallafall så skulle jag, Alice och Olla börja springa 800 meter, haha sjukt jobbigt vare, även att jag fick sjukt ont i axeln efter ett tag också gjorde det ont när jag andades, så jag sprang inte 60 meter, så ja läre väl göra det nästa gång istället. Sen hade vi engelska, då vi inte gjorde så mycket, man skulle översätta en halv sida vilket tog aaaaslång tid för vissa, så vi andra fick sitta och vänta och när dom äntligen var klar så var lektionen slut. Efter lunchen hade vi so, typ den värsta lektionen på hela veckan, tänkt er själv att ha so i två timmar en fredagseftermiddag, även att Brentan pratar heeeeeeeela lektionerna. Sista timmen var spanska och det gick ganska fort det.
Men nu är det heelg! Sitter och väntar på att mamma ska sluta, då ska jag gå och möta henne på affärn och handla tacos, sen ska jag duscha och så och vid halv sju tar jag bussen til stan med Evve och kollar på Jag saknar dig :)

Men jag skriver väl kanske nåt mer innan vi åker eller när jag kommer hem.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0