Snart sommarlov!

Hejhej!

Ja, nu är det inte långt kvar, skolavslutning imorgon och sen är det sommarloooov!

Dom två senaste dagarna, alltså tisdag och onsdag har jag varit i stan och haft agility hela dagarna, vi har haft elevens val vecka i skolan och då valde jag, Alice och Rebecca agility, super stolt över min duktiga hund!
Han var jätteduktig, verkligen!

Igår kväll så var 8a och 8b på skolan och lagade mat åt niorna som hade avslutningmiddag där, jag ville inte gå egentligen, men de var superkul, vi fick laga mat, lägga upp, servera, diska och allt sånt. Kom inte därifrån förns runt halv tio.

Idag har vi haft en heldag på Ankarmon med hela skolan + enånger, vi hade klasskamp vilket jag inte tror gick så där jättebra för våran klass, vi får kanske veta hur det gick imorgon, jag har ingen aning faktiskt.
Ingen sådär jätterolig dag, men vi slutade tidigt iallafall.
Om en timme slutar mamma, då ska vi åka in till stan och leta avslutningkläder, väldigt sent ute i år, men jag skyller på att vi har varit bortresta. Hoppas bara jag hittar nånting, annars blir det svårt imorgon...
Senare ikväll ska jag till Rebecca och sova där och imorgon ska vi kliva upp och göra oss klar för att gå till skolan och kolla på F-3s avslutning och efteråt så är det våran, sen så är det sommarlov!

Så ifall jag inte hinner skriva nånting mer idag, så hörs vi nog imorgon kväll!

Puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0