Regn...

Hejhej.

Idag är första dagen på sommarlovet och det har spöregnat hela dan.. känns ju kul.. man blir ju lite orolig för hur resten av sommaren ska bli om det börjar såhär.

Ah, jag har i stort sett inte gjort nånting, packat, städat mitt rum, varit ute med Hobbe och spelat sims.
Rolig dag va? ;)

Och inte blir det nå Arnön imorgon heller.. det skulle regna hela veckan så vi bestämde oss för att inte åka, det är inte alls kul att sitta där ute i en stuga och inte kunna gå ut i fyra dagar.. så vi åker kanske nästa vecka istället.

Nu ska jag snart gå ut med Hobbe och sen ska jag sova, så jag orkar kliva upp och göra mig klar imorgon, sen ska jag åka till stan med Alice.
Föresten har jag blivit helt kär i onepiecarna (säger man så?) jag som alltid har tyckt dom är asfula, men nu har både Calle och Alice såna och dom ser så otroligt sköna ut... lite avundsjuk är jag! Jag ska se hur mycket pengar jag har kvar efter stan imorn, så får vi se hur jag gör... fast jag vet inte om det är värt 600 kr...

Jag har fortfarande inte lagt in bilderna på datorn, men här kommer några från Turkiet.




Visst har jag väl världens finaste kusiner då? :)



Alla bilderna förutom den första är Mias, hoppas de var okej att jag la upp dom här, annars tar jag bort dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0