Midsommar

Hej!

Riktigt länge sen jag skrev nu, inte sen skolavslutningen va? eller sen konfirmationen kanske föresten?
Aja, runt två veckor iallafall då.

Jag har iallafall inte gjort nånting under den tiden, det har regnat och varit kallt i stort sett varje dag, förutom i onsdags, då var jag på Ankarmon några timmar med killarna, fast jag badade inte, superkallt i vattnet!

Annar då? Jag har varit med Alice några gånger och i går var vi i Gävle hela dagen i spöregn, jättekul (y
Gjorde av med pengar gjorde vi iallfall, jag köpte en tjocktröja, jeans, tröja, linne, jeansjacka och en mascara, får se om jag kan lägga ut nå bilder på de senare.

Idag är det midsommar och det regnar som vanligt, hoppas på bättre väder senare på eftermiddagen, då ska vi grilla ute på gården med grannarna.. tror jag.

Nu ska jag ta och kolla på en film eller nåt tror jag.

Och ni ska få bilder från skolavslutningen och konfan, jag lovar! Men jag har min kamera hos pappa, så jag måste hämta den först.

Glad midsommar till er iallafall.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0