Sooommar!

Hejhej!
Riktigt sommarväder har de varit idag, första gången på hur länge som helst, underbaaart!

Igår hade jag och Evve Saw maraton, fast vi somnade vid halv tre, vid femte filmen, så vi hann inte se dom sista, haha.

Idag så åkte vi till hennes stuga och badade å spelade fia med knuff, sen åkte vi hem till mig och hämtade pengar och sen till stan för att köpa biljetter till Hudikkalset på lördag!

Jag kom hem vid fyra nångång och då åt jag mat, makaroner och köttbullar :D
Sen följde jag med mamma och Calle till bryggan vid tools och knäppte lite kort när Calle och Hobbe badade.

Nu sitter jag här och är gladast i världen, jag har nämligen övertalat mamma att vi ska skaffa en till hund, en chihuahua!! Så nu sitter jag och letar lite på blocket, nackdelen är bara att hon inte vill ha en valp, eftersom vi inte har tid att vara hemma med den på dagarna, som man måste i början, så jag måste hitta en vuxen hund som inte är alltför dyr, men de gör jag väl snart hoppas jag!

Ah, men nu ska jag ta och kolla på film eller nåt.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0