Klantig hund?

Hejhej!

Har haft en grym dag med Evve idag.

Dagen började med att jag klev upp vid tio och gick ut å sprang med Hobbe, sen så kom Evve och då gick vi ut och badade i poolen, 32 grader, underbart!
Efter vi hade badat ett tag så gick vi upp och bakade kladdkaka som vi åt medans vi kollade på Saw 6, sjukt äckligt film.

Efter filmen så gick vi ut och Hobbe följde med oss och när vi sitter ute vid poolen så ramlar Hobbe ner i den! Finns de nån dummare hund? Hahah, kul vare iaf, önskar vi hade filmat de.
Sen så badade jag å Evve ett tag och nu har hon nyss åkt hem.

Nu väntar jag på att pappa ska grilla klart, sen ska jag äta och gå över till Anna & Conny och vara barnvakt där ikväll.
Ni får jättegärna smsa, för jag kommer inte ha så mycket att göra när barnen sover.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0