Grattis Alice!

Hejhej :)

Dålig uppdatering de har varit i veckan känner jag, men de har inte hänt nåt speciellt, så jag orkar inte ta allt de, jag har mest varit hemma eller varit med Alice ändå så.

Idag fyller Alice 15, GRATTIS! :D
Så jag åkte dit vid 1 ungefär, sen har jag varit där hela dan, mamma hämtade mig för ett tag sen.

Vi har suttit å pratat lite och när hennes kusiner var där så gick vi ner och fikade, sen satt vi där nere i några timmar.
När dom hade åkt hem så gick vi ut och gick med Elza, sen så åt vi pizza och efter de så satt vi och kollade på Birka Paradise, vet inte om jag har skrivit de?
Men jag och Alice ska få i 15 årspresent att vi ska få åka färja med mamma och Agneta, ska bli så grymt kul :D

Sen så gick vi ner och satt nere i köket ett tag, tills mamma kom och hämtade mig.

Och efter de så har jag duschat, packat, ätit toast, spelar mario med Calle och nu sitter jag vid datorn.
Fast nu funkar inte sladden längre så snart kommer den att dö -.-
Sååå trött på de här nu, nu vill jag ha en riktig sladd som funkar!

Imorn är de ju skola, jag är nog den enda som tycker de ska bli rätt så kul, inte att börja jobba å sant igen + att vi ska ha no/hk prov en hel förmiddag också nu efter lovet, men de ska bli kul att få träffa alla i klassen igen.

Men nu måste jag sluta innan min dator dör, vi hörs imorn istället.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0