Sushi!

Hejhej :)

Förlåt att jag inte skrev nånting igår, men jag glömde helt bort bloggen då.

Men jag gjorde inget mer än att gå i skolan och sitta vid datorn.

Idag så kom pappa och hämtade mig och Calle vid halv 12, då åkte vi ut till Lingarö för att gratta Alva som fyller 9 år idag, GRATTIS!
Mia var också där, och jag fick 300 kronor och ett jätte fint armband av dom.

Efter vi hade varit där så skjutsade pappa mig och Calle till Madde, mamma var ju också där.
Då åkte vi till Ica Maxi och handlade, vi skulle äta sushi, vet inte om jag har skrivit de redan?

Men ah vi handlade rätt mycke där iallafall, sen åkte vi hem till Madde igen och då spelade jag Super Mario Bros på wii med Calle en stund, sen hjälpte jag mamma och Madde att fixa maten.

Kan ju säga att sushi är ju inte min nya favoriträtt iallafall.. och inget jag har lust att äta igen, hahah, de var första gången jag och mamma åt de och ingen av oss tyckte om de, vi åt fläskfilé och ris istället.

Men jag tycker fortfarande att sushi ser jätte gott ut :O

Efter maten så spelade vi wii allihopa, eller de var mest Calle och Madde, guud vad de var kul att kolla på dom när dom spelade, haha.

När vi hade spelat en stund så åt vi marängswiss och jag drack varm oboy ur deras kaffemaskin typ (eller va heter den för nå?) gott var de iallfall.

Sen så gick vi ut och gick, rätt så mysigt att gå genom stan när de är mörkt med alla lampor + att de snöar litegrann också.

Sen så kollade vi på melodifestivalen, var de nå fler som kollade på de?
Jag tycker inte de var nå speciellt bra låtar med, förut var de ju bra låtar med, men nu är de ingen låt som är speciellt bra.

Vilken var eran favorit låt? Om ni kollade då.

Imorgon är de konfa, då ska vi på gudstjänt i St. Maria kapell... tråkigt ;O
Men snaaaaaart är de slut iallafall!

Aja, hörs imorgon.

Puss & kram













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0