Slalom!

Hejhej (:

Igår var jag så trött så jag orkade inte skriva nånting, men nu tänkte jag berätta om lördag och fredag kväll.

Fredag:
Evve kom till mig vid sex ungefär då åt vi kyckling och strips Madde var här också.
Sen så gick vi ut med Hobbe och när vi kom in så satt vi vid datorn, kollade i skolkatalogen och lyssnade på musik, senare så gick vi till rättpris och köpte godis.
När vi kom hem från rättpris så kollade vi på Paranormal Activity 2 och jag måste säga att 1an är ju grymt mycket bättre, 2an är sämst!
Sen så kollade vi på Mean girls 2, hahah, rätt så bra var den.
När klockan var halv 12 så gick vi och la oss eftersom vi skulle upp tidigt.

Lördag:
Min klocka ringde kvart i åtta, men jag tror vi somnade om båda två sen för mamma kom och väckte oss vid halv nio och vi skulle åka nio, så vi fick skynda oss, men vi hann bli klar till pappa kom iallafall.
Sen åkte vi till Hassela då, när vi kom fram så bytte vi om och hämtade skidor som vi hade hyrt, eller jag och pappa iallafall, Calle hade ju mina eftersom dom är för små för mig.

Sen så åkte vi och de var grymt kul, jag älskar att åka slalom!
Vi hittade en väg inne i skogen med massa gropar/hopp också som vi åkte, hahah guuud va kul de var ;O
Även att jag åkte rakt in i ett träd när vi skulle gena genom skogen ut till backen, haha.

Men de var jättekul, även om de var sjukt kallt -28 var de.

Så man höll ju på frysa ihjäl men de var de värt.

Innan vi åkte hem så gick vi och badade, de var väl inte sådär jätte kul, för då var man så trött å så, sen fanns de inte så mycke att göra där heller, vi badade en stund sen bubblade vi och sen gick vi och duschade och bastade, de var nog de bästa, så grymt skönt var de att få basta efter att ha varit ute i kylan.

Grymt bra dag var de iallafall!




Hahah, måste ju säga att vi ser ut som rånare på första bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0