Seg dag :/

Hejhej :)


Nu är det äntligen helg!
Seg dag i skolan har det varit, först så hade vi två timmars no, vi gjorde knappt nåt på hela lektionen, och det värdsta är att vi ska snart vara klar med häftena vi håller på med, vi ska göra egna häften om försurning och lämna in, men jag har inte ens börjat, hur kul är de då?

Fast jag får väl skylla mig själv, det blir till att jobba hemma nu!

Sen hade vi lunch, då gick jag, Alice och Rebecca hem till mig och åt mackor, de var typ skinkwok i skolan.

Efter lunchen så hade vi svenska, där håller vi på med uppsatser som vi ska lämna 15 mars, så de är lite press där också.

Sen så var det matte, och de är astråkigt vi håller på med chans och risk (tror jag kapitlet hette) jag fattar ingenting, varför ska jag behöva veta hur stor chans det är att få en sexa på en tärning?

Sen så var det lästid, de var rätt skönt för vi fick sitta ute i korridoren och läsa, de är lite skönare än att sitta på hårda trästolar i 40 minuter.

Efter skolan så gick jag och Alice till rättpris för jag skulle köpa kyckling åt mamma också köpte vi munkar som vi delade på.

Sen kom hennes pappa och hämtade henne, då gick jag in och duschade.

Om ett tag så kommer Evve hit och sover här, sen drar vi till Hassela och åker slalom imorn! :)

Puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0