Min vecka!

Förlåt!
Jag har inte haft nån lust att blogga på hela veckan.
Dom gångerna jag har suttit vid datorn har jag bara varit inne på msn inget annat.

Men i veckan så har jag mest varit med Alice, vi har varit här och ätit kyckling å strips å suttit och pratat i flera timmar, som vi brukar göra, på onsdagen var vi på stan då köpte jag en tröja och en jacka, i torsdags var vi i stan igen då gjorde jag slingor, röda, ska försöka fixa nå bilder sen.

I går så var jag, Alice, Patrik och Haav i stan och gick på bio, vi såg trassel i 3D och jag måste bara säga att de kan vara en av dom bästa filmerna jag har sett, riktigt bra var den, jag som inte ens ville sen den först.

Sen så var vi på donken och de var väl rätt kul... ett tag.. sen ah jag vet inte... men de slutade med att vi gick därifrån iallafall, sen fick vi vara ute i en och en halv timme och vänta på bussen som gick 22.40, de var de värsta jag har varit med om, jag har aldrig frusit så mycket som jag gjorde då!
Aldrig mer säger jag bara!

Fast jag känner så här att jag har ingen lust att prata om de.. men de är inget jag kommer göra om på ett tag kan jag ju säga.

Efteråt så sov jag hos Alice, och imorse så klev vi upp och åt frukost sen kollade vi på Orphan tills klockan var två, då var jag tvungen att gå hem för att gå ut med Hobbe.
Jag har varit riktigt seg idag, trött och fryst, jag har mest legat i soffan och kollat på tv, har inte orkat gjort nåt annat.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på nån film, sen ska jag sova!

Imorn så ska jag väl städa mitt rum, packa, DUSCHA!
Och senare så ska jag kolla på 2012 med Carro.

Ni ska få bilder senare!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0