Jag hatar skridskor!

Hejhej :)

Tänker börja med att säga att jag hatar att åka skridskor!
Vi hade det på idrotten idag, först fick vi gå upp till Ankarmon, sen så var mina skridskor två storlekar för små + att jag hade sockar/sockor, (vad säger man egentligen?)
Så jag kan ju säga att jag hade asont i fötterna sen, Alice hade mina andra hon (:

Sen så åkte vi väl lita grann då, jag och Alice kan inte åka alls, så vi stog mest vid kanten å sen skulle Patrik dra mig med hockeyklubban, då håller puckot på att döda mig.
Först kör han asfort så jag håller på dör också svänger han sen kommer typ Anders Ström eller Kevin, jag kommer inte ihåg vem de var i vägen också åker han åt ett annat håll så jag släpper också skjuter nån en klubba framför mig så jag håller typ på dör ;O

Hahah, sen hade jag asont i fötterna när jag skulle byta om, men vi hade iallafall tur så pappa skjutsade mig, Alice och Rebecca tillbaka till skolan.

Någraaa som blev avundsjuk iallfall!

Hahah, på skolan hade vi so i 20 minuter och sen hade vi språk, astråkigt -.-

Efter skolan så var jag med Alice, vi gick hem med Jesper och Kristoffer, sen vid kyrkobacken så mötte vi Patrik så då gick vi med han å.

När vi kom hem så vispade vi grädde och tog med oss det och maränger upp och satt vi datorn, de är jätte gott att doppa maränger i lösvispad grädde, prova!

Efter en stund så gick vi ner i källaren s en så färgade jag Alice hår, jätte fint blev de!

Jag vill också färga håret! Ångrar att jag gjorde slingor för nu när jag har tvättat de några gånger så är de typ rosa och hur fint är de då?!
Jag ska färga de mörkbrunt igen tror jag.

Sen väntade jag medans hon duschade å sen åt vi pannkakor :Å

Sen så fönade jag hennes hår, funderar ju starkt på att bli frisör ja!

Hahah, sen vid halv åtta så hämtade mamma mig, sen har jag inte gjort nåt speciellt.

Men nu läre jag sluta för nu väntar Patrik på att jag ska logga in på skype.

Hörs!

Puss & kram



Bara för vi är så sjukt snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0