Friluftsdag!

Hejhej.

Nu var de några dagar sen jag skrev igen, men jag har inte hunnit.

Men i tisdags så var jag ju med Alice, vi gick till Rättpris efter skolan för att köpa kyckling och grönsaker också köpte vi munkar till "efterrätt" när vi kom hem till mig så började vi göra mat direkt, för vi hade inte ätit nån lunch, fast klockan var bara ett eller nånting, för vi fick sluta tidigare för att Hanna var sjuk.

Riktigt gott var de iallafall, vi åt kycklingtacos (fast de har jag nog sagt?) de är som vanlig tacos fast man har kyckling istället för köttfärs.

Sen satt vi där till fyra, fem och bara pratade, som vi alltid brukar göra.

Vid fem gav vi Hobbe mat sen så gick vi ut med han en sväng och sen så var de bara att gå in och diska och de var väl inte de roligaste, för de var inte lite saker heller, men de gick rätt så fort, sen kom Alice pappa och hämtade oss.
Då åkte vi hem till henne, först så duschade hon å sen jag, sen kollade vi på halv åtta hos mig och Sofias änglar.
Men efter de så gick vi och la oss, fast vi låg och pratade en halvtimme också.

På onsdag kom Agneta och väckte oss vid sju, då var de bara att kliva upp och göra sig i ordning, vid åtta så skjutsade Leif upp oss på Ankarmon, vi hade ju friluftsdag där, de var -17 och egentligen skulle vi gå tillbaka till skolan efter lunchen eftersom de var så kallt, men sen blev de ändrat så vi stannade hela dan, de blev riktigt skönt på eftermiddan.

Vi gick ut och gick två gånger, eller jag gjorde de, Alice och Rebecca en gång, andra gången gick jag med Magnus för dom andra lämnade mig å gick och spelade rugby istället, fast dom ville att jag skulle följa med å, fast jag gick ut å gick istället.

Sen satt jag och kollade på dom andra när dom spelade och hade typ snöbrottning med Patrik, jag var ju rätt snöig när jag skulle hem sen.

Hahah, men de var en grym dag iallafall.

Men jag känner att de här inlägget blev bara konstigt.

Så vi hörs imorn eller senare!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Maja pettersson

du säger alltid att dina inlägg blir konstiga?:s shit det var inte ens konstigt?

2011-02-28 @ 17:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0