Engelska.....

Hejhej :)

Jag kom nyss hem från skolan, eller jag ser att klockan är ju nästan halv fyra, så för en timme sen ungefär då.

Idag i skolan hände det ingenting speciellt, första timmen hade vi spanska, sen hade vi livskunskap, då pratade vi om alkohol, man skulle fylla i nåt papper om hur många man tror dricker i klassen och sånt, sen läste Monica nånting som nån hade skrivit, sen hann vi inge mer.

Efter de var de hk, då skulle vi göra förrätter, jag var med Patrik och vi skulle typ göra nån tomatgrej, typ "stekt" bröd med tomat och lök, de var inte alls nå gott, de godaste var nog tacobröd med ost och köttfärs som Jesper och Rikard gjorde, det var de enda som var gott.

Sen var det lunchrast, då gjorde vi inte heller nåt, jag och Rebecca satt och pratade bara.

På svenskan så kollade vi på barnhemmet, typ sjätte gången jag ser den nu, andra gången på skolan, haha!

Men den är bra iallafall.

På engelskan så blev väl inte Kattis sådär jätte glad på oss som inte hade gjort engelska läxan, vi skulle skriva om en film som vi kollade på förut, men typ fyra av sexton hade gjort den.

Sen hann jag inte klart på lektionen heller, så jag har rätt så mycket att göra hemma nu -.-

Ajaa, nu ska jag ta och göra nå annat.


Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0