Dag 15 & 16

Eftersom jag har har glömt bort listan så tar jag två dagar nurå!


Dag 15 - Favoritmotto
Jag har ingen aning faktiskt, jag har inget speciellt favoritmotto, så jag har inte så mycket att skriva här.



Dag 16 - något jag önskar jag gjorde mer
Två saker jag önskar att jag gjorde mer är att fotografera, jag gjorde de jämt förut och jag tycker fortfarande att de är jätte kul, men de är väldigt sällan jag gör de, jag har nästan aldrig med mig kameran heller, är de nåt som tar jag oftast kort med mobilen, men de är ju inte lika kul.
Men de blir oftast att jag inte hinner göra de, så de är tråkigt.

En annan sak jag önskar att jag gjort mer är att blogga, jag vet att de är väldigt tråkiga inlägg utan bilder å sånt, de ska jag bli bättre på!


Kommentarer
Postat av: Maja pettersson

en till sak, du skriver hela tiden saker du VILL göra. varför gör du inte det??? t ex mer inlägg, knäpp bilder som du hela tiden säger att du ska!!? och för Guds skull LÄS andras bloggar så du vet hur man bloggar.. du skriver liksom om hela dagen och alla lektioner? hur intressant tror du folk tycker att det är? inge intressant alls. kolla andra ungdomars bloggar så kanske du förstår vad jag menar

2011-02-28 @ 17:28:08
Postat av: Sanna Westerlund

Du Maja, de här är väl MIN blogg inte din?

Ingen har tvingat dig att läsa om du tycker de är såååå tråkigt, då tycker jag du ska ta och hitta en blogg som du tycker är bra ist!

Och vadå HUR man bloggar, finns de speciellt regler för hur man bloggar, jag måste ha missat de ja!

Kan du vara snäll och berätta dom reglerna för mig? :)



Också tycker jag verkligen att du ska hitta en annan blogg som du tycker om, istället för att klaga på mig!

2011-02-28 @ 19:58:24
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/
Postat av: Maja pettersson

Kan du inte ta kritik så tycker jag att du borde sluta blogga, bruden. Jag ville bara ge dig lite tips för det här ser snarare ut som en dagbok än en blogg. Mina dagböcker såg ut såhär när jag skrev dagbok. Skrev samma sak hela tiden, skrev igenom om lektioner och annat onödigt. Alltså jag säger ju inte att allt är dåligt, det finns ju vissa saker som är bra också, som när du lägger upp bilder eller berättar om nåt annat än skolan... t ex så kan du ju börja lägga upp bild på "dagens klädsel"? eller så kan du ju iaf skriva vad du har på dig? Tror bara att de som läser din blogg skulle tycka att det var intressantare. Men förlåt så hemskt mycket för att jag försökte ge dig lite jävla kritik då

2011-03-01 @ 20:31:37
Postat av: Maja pettersson

men herregud nu är det ju fan pinsamt! du bloggar ju aldrig, senast en vecka sen om inte mer?! vill du att folk ska läsa din blogg kanske du borde blogga också? lägg ner bloggen istället när du ändå aldrig bloggar

2011-03-08 @ 13:23:33
Postat av: hanna moberg

Sanna, den här bruden ovanför verkar ju inte ens ha nån blogg själv, hon har ju inte skrivit nån bloggadress eller nåt så antingen vågar hon inte stå för vem hon är eller så har hon ingen blogg. SKIT I HENNE! stå upp för dig själv, den där tönten kan ingenting och hon vet ingenting om kritik heller! kritik kan man ge på olika sätt, man kan säga det på SNÄLLT sätt eller ett TASKIGT sätt. hon sa det på ett taskigt sätt. seriöst vilken pinsam tjej du är "maja". skapa en egen blogg och tracka dig själv istället för andra! det är inte så jävla lätt att driva en blogg heller. går din fritid verkligen åt att klaga på andras bloggar eller? hahaha... skaffa dig ett liv istället.

skit i den där tönten och kör hårt sanna! jag tror på dig :-) /kram barndomsbästis hanna

2011-03-17 @ 21:38:19
Postat av: Sanna

Maja: jag har annat att göra än att sitta vid datorn hela dagarna, de är MIN blogg JAG bestämmer väl själv när jag ska blogga, slua klaga på mig och börja läs en blogg du gillar istället tjejen ;)



Hanna: tack gumman :) jävla tönt hon är, jag struntar i henne, tycker hon borde börja läsa bloggar hon gillar isället ;) kram <3

2011-03-26 @ 10:29:24
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0