Värdelös kväll

Hej igen ;Å

Måste bara få klaga lite nu, uusch vad jag hatar Iggesund, så sjuuuukt tråkigt här så det finns inte!
Det finns seriöst ingenting att göra, det är sommarlov, men det hade lika gärna kunnat vara skola eller nå..
Jag vill flytta härifrån nuuuuuu, klarar inte av att bo här i fyra år till. Lixom vad finns det att göra här då? Det finns knappt nå jobb, jag vill tjäna pengar och ha ett riktigt jobb, inte jobba i en affär eller nåt.
Nej fy, född på helt fel ställe, jag vill bo i en stor stad med mycket folk och saker att göra, där det händer nånting och där inte ALLA känner en, här vet alla vem man är, sen spelar det ingen roll om man bor i Iggesund eller Hudik samma sak ändå. Nej usch vad jag är trött på det här nu!

Och en annan sak, jag ska ALDRIG mer lägga upp nånting på blocket, sjukt vad krånglig det var och inte får jag nån hjälp heller...

Värdelös kväll, nu går jag och lägger mig tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0