When I'm standing in the dark I'll still ...

Someone's watching over me

Hejhej :)

Idag har jag hjälpt mamma att städa i Lars hus, där det verkligen var smutsigt och äckligt, men nu är det lite fräschare där efter att vi har legat på knä och skurat hela huset för HAND hela dan. Förstår hur dom som arbetade som städerskor förr i tiden kände sig... haha :)
Nu ska jag fixa lite bilder som jag ska skriva ut också ska jag lägga ut lite kläder på blocket :)

Tänkte på en sak som jag och mamma pratade om förut, tror ni att det finns andar? Det gör jag och har alltid gjort ända sen jag var liten och jag tycker det är ganska häftigt faktiskt, jag tror absolut att det finns nåt mer efter att man har dött och inte bara att det blir svart. Fast samtidigt som det är häfigt så är det ganska läskigt också, jag har varit med om en del saker som är sjukt läskiga när vi har kört te.x Anden i glaset och andra saker med som inte har varit läskiga, mer häfigt, men det tänker jag inte dra upp här, då tror ni väl att jag är dum i huvet. Haha, nej men det är vad jag tror, vad tror ni? :)

Ajaaa, nu ska jag ta och fixa kläderna så det blir klart nån gång så jag kan få lite pengar.

Föresten, måste bara säga att jag är nå sjuuuuuuuuuuuuuukt avundsjuk på Evve som var på Furuvik och träffade Ulrik igår!!! Dööör vad jag är avundsjuk!

Puuusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0