Bildeeer :)

JAG SKA DÖDA MIN CPDATOR SOM ALLTID TAR BORT ALLT JAG HAR SKRIVIT!! -.-

Andra gången den gör såhär nu efter att jag har skrivit ett långt inlägg, åååh vad trött jag blir!

Jaha, bara att börja om nurå...

Ja, igår var jag på Furuvik med mamma, Calle och Madde. Mamma väckte mig halv åtta, var ju lagom trött då efter att ha sovit kanske sex timmar, när jag vanligtvis brukar sova runt tolv. Men det var bara att kliva upp och göra sig i ordning, vid nio kom Madde och hämtade oss, sen åkte vi cab till Furuvik, häftiiiiigt sörru ;Å

När vi åkte så var det kallt och mulet, men under dagen blev det jättevarmt, tur att vi hade shorts med oss, annars hade vi nog dött därinne.
Jag och Madde åkte den nya bergochdalbanan, rätt så kul faktiskt, försökte övertala Calle att åka också, men han ville inte. En annan rolig sak var att vi såg kängrusar/kängrur (hur böjer man det egentligen? ;S) Jag har varit på Furuvik många gånger men har ALDRIG sett några, men i år såg vi fem stycken så det var kul! :)
Innan vi åkte hem så åkte vi till Micke och hälsade på en sväng, lite tråkigt att Olivia inte var med bara.
När vi kom hem så var alla jättetrött, man blir verkligen trött av att gå en hel dag och av alla ljud och människor, men det är ändå otroligt mysigt där! Jag tog ut Hobbe, som hade varit ensam hela dagen, förutom två gånger när pappa och morfar var ute med han, och lekte med han på gräsmattan en stund. Sen la jag mig och kollade på film till tio, då jag gick och la mig för då var jag helt slut.

Men jag hade en jättebra dag!

Calle stackarn blev sjuk när vi kom hem, feber å så. Usch, krya på dig vännen!

Idag har jag varit på Ankarmon med Norrby, Andreas, Rikard och Johanna när vi hade varit där ett tag så gick vi till Preem och köpte glass, även att Norrby bjöd mig på glass, han hade lovat att han skulle göra det om jag doppade mig före Andreas, vilket jag gjorde. Hahah, det brukar alltid vara vi två som är sist, och sen blir det jag som är allra sist.. men inte idag ;Å
Efter vi hade varit på Preem så gick vi hem till mig och badade där resten av dagen, ovanligt va? ;)
När vi skulle hem så började de åska, efter att ha varit jättevarmt och fint hela dagen, så blir det plötsligt åska..
Vi trodde det skulle börja regna och alla ville hem fort, så Andreas skjutsade både mig och Johanna på hans cykel, jag satt på sadeln och hon på pakethållaren, haha, sjukt vad ont jag hade i benen efteråt.
Hahah.

Imorgon kanske jag ska på Ankarmon igen, men annars ska jag nog städa mitt rum och möblera om, jag har ju äntligen köpt en helkroppsspegel som jag ska ta och sätta upp. Vi får väl se hur det blir!

puss!

Gaah den här ville jag ta med hem!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0