Spar plats åt nån annan och låt det vara tomt

För när man ser att det blöder, det är först då det gör ont ♥

Hej igen :Å

Jag har inte sådär supermycket att skriva om, med tanke på att jag redan har berättat vad jag har gjort idag.
Men jag får väl försöka få ihop ett inlägg ändå, haha.

Just nu sitter jag och lyssnar på Fake It med bästa Ulrik  ♥ medans jag väntar på att Aquamarine ska ladda klart, haha giiirlmovies :) Älskar såna filmer :)
Också kollar på efter lite kläder som jag kan köpa imorgon och jag vet fortfarande inte om jag ska ha vita eller röda converse!

En konstigt sak är att både i förrgår och igår har jag drömt hemskaste mardrömmarna, typ det där om zombies som jag skrev om också har jag drömt om spöken, kommer inte riktigt ihåg, men det var hemskt. Brukar vanligtvist inte drömma mardrömmar, himla längesen faktiskt, kanske ett tecken på att jag har sett för mycket skräckfilm? haha ;)

En annan sak är att min dator har blivit helt cp, ni vet den där menyraden längst ner på skärmen? Den ska ju synas när man har internetsidorna uppe, men dom typ täcker hela den så man kan inte se om nån skriver på msn eller nåt, himla drygt! Nån som vet hur man ändrar det så får ni gäärna berätta det för mig!

Men nu har filmen laddat klart så jag ska kolla på den och sen sova kanske? Staaan imorn (y

Puss


Tagen med min mobil när jag var ute med Hobbe förut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0