So, how come when I reach out my finger

It feels like more than distance between us

Heej :)

Seeeg dag idag också, känns som jag skriver så jämt nu förtiden?
Det jag har gjort idag är att kolla på tv, hjälpa mamma att spackla hallen, varit ute med Hobbe två gånger, duschar och suttit vid datorn, kul dag va?

Njaa!

Men imorgon ska jag följa med mamma och Calle in till stan, vet inte om jag skrev det, men Calle skulle ju klippa sig i torsdags, men då hade mamma tagit fel dag, det var på onsdagen egentligen, så han fick en ny tid imorn, halv tolv, så det blir att kliva upp i tid då, kanske bra det eftersom jag har vänt på dygnet under sommaren. Sen skulle vi kanske till Madde och fika om hon var hemma, och sen kanske vi åker till Göran och Annika också, eftersom vi inte gjorde det idag.

På kvällen ska jag förhoppningsvis grilla med Andreas, Jesper och Albin, om det är bra väder.

Nu ska jag kolla på Temptation Island och sen ska jag sova.
Puss

Dagens låt är Rihanna - California King Bed, grymt bra  tycker jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0