Snart skola..

Hejhej :)

Nu är det inte långt kvar tills skolan börjar.. Jag längtar faktiskt ska bli skönt att ha en anledning att kliva upp på morron, sminka sig fixa håret osv, som det är nu så går jag i mjukisbyxor å nån gammal t-shirt, osminkad å uppsatt hår hela dagarna, om jag inte ska nånstans då. Så det ska bli rätt skönt.

Men jag gruvar mig lite också, undar hur det kommer bli i höst? Känns som om det är en del som har förändrats i sommar, kanske att jag bara inbillar mig, men jag kan ändå inte låta bli att tänka på det..
Jag har fått en annan uppfattning om några människor/saker också. Tänkt om allt bara kunde vara enkelt som när man var liten, känns som om det bara är tjaffs och bråk hela tiden, 2011 började ju med bråk och sen har det varit massa mer också... Ska inte dra upp nå mer om det, men jag ville bara skriva av mig lite, har iallafall haft en underbar sommar med underbara människor, jag älskar er!

Sjuukt gammal låt från lilla melodifestivalen, som jag hittade på youtube, kommer ihåg när jag och farmor satt och lyssnade på den här för många årsedan, tyckte inte att den var så bra då. Men nu känner jag igen mig lite i den så därför lägger jag upp den här också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0