Saw 7

Hejhej! :D

Just nu sitter jag å Evve med varsin dator i min säng, vi har precis kollat på Saw filmen, himla äcklig, haha, även att jag hade sett den förut, men ändå :)

Vi ska väl kanske kolla på nån mer film innan vi ska sova, fast vi ska väl iofs sova snart eftersom vi ska upp rätt tidigt imorgon.

Fick lite panik när pappa kom å sa att bilen inte funkade så vi inte skulle kunna åka imorn, men tydligen lagade han den, så det är väl bara att hoppas på att den funkar hela vägen till Gävle nurå (Y

Men nu ska jag ta å göra nå annat.

Puss!

Även att Evve har fått mig att tycka den här låten grym! :D



Kommentarer
Postat av: elvina

mahaha,jag är grym som fick dig att gilla den :å

2011-08-27 @ 17:21:38
URL: http://evvetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0