Rockbjörnen :)

Hejhej :)

Ni skulle hört vad det åskade här förut och spöregnade, våran tv pajade så nu är vi utan tv tills fredag, inte för jag bryr mig så mycket för jag kollar nästan aldrig på tv, men tycker ju lite synd om mamma, Calle och Lars som brukar kolla.

Jag har precis duschat och nu sitter jag vid datorn och kollar på Rockbjörnen live, fast det enda jag egentligen vill se är när dom delar ut priser för att se om Ulrik vinner nåt och när han uppträder, haha :)
Önskar jag hade vart där och kunnat se det, men nu bor vi 1000 mil därifrån i lilla Igge så då blir det till att kolla på datorn istället.

Imorgon ska jag vara med Evvec efter skolan, jag vet inte vad vi ska göra, lyssna på musik, prata sånt vi brukar göra antar jag.
Och Evve om du läser, KOM IHÅG BOKEN! :)

Men nu ska dom dela ut det första priser, hoppas på att ULRIIIIIIK vinner! :D

Hörs kanske senare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0