Man övar sig och långsamt blir man bättre på att se...

Skillnad mellan sanningar och lögner!

Hejhej :)

Just nu sitter jag och kollar på Eva & Adam filmen, haha beroende eller vad? Nej, men den är faktiskt bra tycker jag!
Idag har jag kollat på film hela dan, dammsugit och plockat ihop alla mina kläder, packat, vart ute med Hobbe och badat, kul dag va? :D

Jag har inte så mycket att skriva om, jag klev upp vid ett idag, så jag kommer ju knappast att kunna sova ikväll, så bra gick det för mig att vända tillbaka dygnet..
Får väl kolla på film halva natten och sen vara jättetrött imorgon istället då...

Ajaa, jag skriver väl imorgon när jag kommer hem från skolan så har jag lite att berätta om iallfall.

Puss!

Dagens låt får bli Tusen bitar med Eva och Petra från filmen :)
Mest för jag inte har nå bilder men också för jag tycker den är fin :D



Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-22 @ 16:59:54
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0