Klääder!

Hej igen!

Många inlägg på rad nu, men här kommer lite bilder på kläderna jag köpte idag, snabba och inte så bra bilder, men dom får duga!


Jeans: HM 199 kr st


Långärmad tröja: Gina Tricot 149 kr



T-shirt: Gina Tricot 199



Vanliga svarta leggings: Grina Tricot 99 kr


Också såna hära! Snor en bild från google, orkar inte packa upp och fota dom just nu :)
Euro sko 700 kr.

Tror att det stavas så iaf :S

Nu hinner jag inte skriva mer för nu ska jag duscha och sen ska jag kolla på film med mamma, fredagsmyys!

Vad ska ni göra ikväll?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Okej va mysigt :D

Jag ska nog mest kolla på tv och vila och så :)

2011-08-19 @ 21:31:35
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0