Jag saknar dig

Vill spola tillbaka tiden till förra sommaren när allt var helt perfekt..

När det alltid var vi, vad hände med det egentligen? Jag saknar dig så otroligt mycket min vän.
Alla våra minnen, allt vi har gjort tillsammans även om det inte är så himla många år, så är det otroligt mycket minnen! Typ den våren när det var sista april när jag typ bodde hos dig och vi körde anden i glaset och kollade på Fredag den 13 jämt.

Vad var det som hände egentligen? Vi sa att vi alltid skulle vara bästa kompisar.. Men kolla på oss nu, pratar knappt med varann.
Men trots alla bråk och allt tjaffs, så betydde du otroligt mycket för mig och kunde jag ändra på nånting så skulle jag det. Antagligen läser du inte det här, men gör du det så vill jag att du ska veta att jag saknar dig nå otroligt mycket.



Saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0