Ingen rubrik

Sämst på att komma på rubriker...

Hejhej :)

Idag har jag varit med Andreas, Albin och Jesper, ovanligt nä?
Näe inte direkt ;)

Vi kollade på nån film iaf, som inte var sådär superbra, sen gick vi ut och hoppade studdsmatta och typ satt och pratade om gymnasiet, haha, vi pratadeom att vi skulle gå i Gävle alla fyra och dela på en lägenhet så blir det inte så dyrt, lite trångt kanske, men grymt att få bo med dom i tre år :D
Förstår ni hur kul jag skulle ha då? :)

Nu funderar jag på om jag ska ta med mig lite chips och dricka in till badrummet och tömma upp ett bad, men jag vet inte om jag orkar, eftersom det är så varmt inne ändå... haha vilka problem man har ;)

Aja, hörs senare eller nå!

Puss



Bara för jag hittade den här snygga bilden på mig och Olvia från förra året ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0