I'm gonna fake it!

Heej igen ;Å

Imorgon är det torsdag, sjuukt vad fort den här veckan har gått ;O Även fast jag inte har gjort nånting heller, sjukt seg vecka har det varit och kommer bli eftersom typ ingen av dom jag brukar va med är hemma heller, men imorgon ska jag och mamma till banken och fixa bankort åt mig, äntligen typ 1000 år efter alla andra -.-
På fredag ska vi till stan och köpa lite kläder å sånt tills skolan börjar :)
På lördag har jag ingen aning om vad jag ska göra, men eftersom Lars är hemma så hoppas jag att han lagar mat då, älska hans mat! :D
På söndag kanske jag följer med mamma, pappa och Calle till Delsbo och kollar på Calles fotbollsmatch för att fördriva tiden lite.. Beror på vilken tid det är.
Sen äre skoooola på måndag! Många som började idag också har jag märkt.

Nu ska jag vänta tills 14 Suger har laddat klart sen ska jag kolla på den och efter det blir det sängen kanske?
Kanske smart att börja vända tillbaka dygnen nu istället för att vara supertrött på måndag.

Puss!

Dagens låt får underbara Ulrik Munther stå för eftersom hans nya låtar har kommit upp på spotify!

Och kom ihååååg att kommentera nuurå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0