I’m caught between the lines of hello and goodbye

and my whole horizon is you


Heej igen ;Å

Jag är på sjukt bra humör nuuu ingen speciell anledning, men kan ju vara för att det är sommarlov, rätt fint väder, jag får pengar på fredag så då ska jag shoppaaa och att jag har världens underbaraste vänner :D

Ah, gårdagen med mina gullungar var super! Och jag och Alva är duktiga på att rensa kyckling, haha ;Å
Ah men iallafall så åt vi mat då ute i solen, myyys! också spelade vi spel, var ute och kollade på kycklingar, kollade på film och åt chips och godis. Hugo gick och la sig vid nio, då kollade jag och Alva klart på filmen och sen, haha ja jag vet inte riktigt vad vi gjorde, men vi hade kul iallfall :)
Hon gick och la sig vid tolv, sen var jag uppe till halv ett innan jag också gick och la mig.

Imorse väckte Hugo oss vid sju tror jag, men jag somnade om och sen kom han in igen vid tio, sen kom Karin in till oss också, så då klev vi upp och åt frukost sen lyssnade vi på låtarna från Mini discot i Turkiet, filmade Alva och Hugo när dom dansade, hahah, jag vet inte hur man lägger ut videor på youtube, annars hade jag kunnat visa (A
Vid tolv kom pappa och hämtade mig, sen har jag varit hemma och städat mitt rum, där Bella hade dragit ut chips över hela golvet, men nu äre fint iaf!

Nu ska jag kolla om vi har nån glass sen ska jag kolla på film eller nå ;Å

Puss


Det här är ju typ det gulligaste jag har sett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0