Glaaaad

Hejhej! :)

Idag har det varit en superbra dag! Jag är jätteglad, kanske allt blir bra igen ändå? Kanske att nian kan bli det bästa året? Hoppas på det! Om ni vill veta vad jag pratar om så kan ni kolla lite längre ner så kanske ni förstår lite iaf :)

Idag hade vi tre lektioner på hela dan och varann tisdag kommer vi bara att ha två stycken, so, matte och hemkunskap varann tisdag då, bara det att matten och son är två timmar lång, men det funkar väl det å..
Fast idag hade vi inte hela son, för vi skulle först träffa Barbro och få våra skåp, och jag fick skåp längst upp i år! Lycklig! :Å Egentligen skulle jag ha fått en längst ner, men då passade inte nyckeln så jag fick byta :D
Sen så träffade vi Maha som pratade om praon som vi måste göra v.41, jag har ingen aning om vart jag vill vara :O
Men det löser väl sig de å.

Efter skolan så cyklade jag hem med Alice och sen har jag bara vart hemma. Eller när pappa kom hem så åkte vi till Lingarö och hämtade mina saker som jag glömde där.
Sen har jag duschat och nu sitter jag i min säng med datorn.

Efter jag har skrivit det här så ska jag kolla på film och sen ska jag sova :) Imorgon har vi sovmorgon till nio, sen ska jag vara med Alice.

Hörs!

Puss



Kommentarer
Postat av: elvina

vi har lämnat lordi, för han var så jobbig att vara ute med och efter fem år så orkade vi inte nå mer.. <3

2011-08-23 @ 21:46:05
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Mirella

Hej! nu har jag utsett vinnaren av tävlingen där du kunde vinna ett halsband! kika in och se ifall det blev du! http://mirellas.se/2011/august/and-the-winner-is.html#comment

2011-08-24 @ 20:36:18
URL: http://mirellas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0