Fiiilmkväääll

Hejhej :)

Hade en supergrym kväll med Andreas, Jesper och Albin igår! Johanna kunde inte komma, men vi hade kul ändå :)
Först så kollade vi på alla scary movie filmerna, dom är väl sådär lite halv sjuka ibland, men rätt roliga ändå ;)
När vi hade sett dom så började vi kolla på en till film... som jag inte kommer ihåg vad den hette, men iallafall så fick vi inte ha tvn vid elva för då skulle Jespers föräldrar se på nån film, så då gick vi ut istället. Sjukt vad kallt det är på kvällarna, man kan INTE tro att det är sommar. Vi drog upp till Ankarmon och var där ett tag, haha sjukt kul vare. Även att dom skrämde upp mig nå otroligt, fast jag skrämde Andreas och Albin sen när vi gick på en stig också vare ett hål som jag trampade i så jag höll på ramla också tog jag i dom och dom blev asrädda, haha ;Å
Sen gick vi ner till Gamla Ankarmon där det var kolsvart + att vi gick genom skogen också började vi prata om Blair Witch project och spöken å sånt och sen när vi står där vid stranden så börjar Jesper helt plötsligt att springa och han var den enda som hade lampa, gissa om vi blev rädd då, haha, men sjukt kul vare, vi ska göra om det i veckan nånting ;Å

När vi kom tillbaka var klockan runt ett, då kollade vi klart på filmen och sen gick vi å la oss.
Imorse så klev vi upp och väckte Andreas genom att kasta kuddar på han, haha. Sen kollade vi på Zombieland och efter det så gick vi hem till Andreas och satt på hans studdsmatta ett tag.
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag.

Föresten så märkte jag en sak igår, när man scrollar ner på min blogg så kommer ju dom första inläggen en gång till ;S lixom den börjar ju om, det ser askonstigt ut ju. Måste ta och fixa det, haha.

Nu ska jag kolla på film å sen sova för jag är nå sjukt trött.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0