Everytime we kiss I swear I can fly

Can't you feel my heart beat fast, I want this to last. 
Need you by my side. 


Heej igen :Å

Nu är jag på lite bättre humör, haha :)

Har haft en supermysig dag/kväll med mamma, Calle, Lars och Frida. Vi har ätit suuuuupergod mat och nu ikväll har vi kollat på film och ätit godis, kommer inte ihåg vad filmen hette, men den var inte sådär superbra + världens sämsta slut!

Nu har Frida åkt hem och jag tror dom andra är på väg att lägga sig, jag ska nog krypa ner i sängen jag med och kolla på en film, ska försöka att vända tillbaka dygnet någorlunda innan måndag iallafall. Imorgon ska jag vara hemma och städa mitt rum, packa osv..

Hoppas ni har haft en bra kväll ni med.

Puss

Dagens låt- Cascada- Everytime we touch!
Tycker den är så sjukt fin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0