Bluueee

Hejhej!

Ska börja med att säga att jag är glaaadast för att Ulrik följer mig på twitter! :D
Hihi :)

Ah, jag sitter vid köksbordet och kollar på film, eller halvkollar, jag har den på men jag läser bloggar osv samtidigt, så jag lyssnar mest. Har precis målat naglarna, det blev inte så superbra pga av att jag råkade dra dom mot papper, men det får duga för jag orkar inte göra om de :)

Snart kommer mamma hem, så då slipper jag va ensam, det är inte så himla roligt faktiskt. Fast jag ska väl sova snart å, hade jättesvårt att somna igår så jag är lagomt trött just nu, fast vi har sovmorron imorn så det är rätt skönt!
Men vi hörs imorgon!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0