Vårtecken!

Hej, förlåt att jag inte har bloggat nånting sen i söndags, men jag har inte mått sådär jätte bra, de är väl inte super bra nu heller, men aja.
Jag tänker inte ta de här, men ni vet iaf varför jag inte har bloggat (:

Vad har hänt i veckan då?

I Måndags så var jag med Alice, vi var hemma hos pappa och lagade kyckling eftersom han är i Kalmar på kurs.
Sen bakade vi kladdkaka också, också satt vi ute på altan och åt. mysigt!

Men sen när vi skulle plocka ihop allt var de väl mindre kul, för de blev typ stopp i diskhon i köket, så de gick inte att spola vatten där och de var typ fullt i diskmaskinen, så vi fick springa ut och in och tömma ut vatten och diska de som inte fick plats i diskmaskinen inne på toan samtidigt som vi vaktade 3 kattungar så dom inte skulle springa ut eftersom vi hade dörrarna öppna, kaos kan man säga.
Haha, men de blev bra till slut iallafall.

I går så gjorde jag inget mer än att gå i skolan, efter skolan så var jag bara hemma.

Idag har de inte heller hänt nåt speciellt, jag har bara varit i skolan som vanligt.

För en stund sen när jag var ute med Hobbe så såg jag vitsippor, de är ju ett riktigt vårtecken de! :)

Men nu ska jag ta å göra nå annat.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0