Mjukglass!

Fan vad jag är trött på allt just nu, varför ska de bli såhär för?
Bara bråk hela tiden känns de som... Så sjukt trött på de, tänk om allt bara kunde bli som förut igen...

Jag har iallafall haft en jätte kul dag med Evve idag, vi har ätit årets första mjukglass ute i de superfina vädret, riktigt sommarväder!

Också har vi kollat på Paranormal Activity 2- Tokyo Night, sjukt vilken läskig film, de är en japansk version av den riktiga Paranormal Activity 2, men den vi såg var ju sjukt mycket bättre än den riktiga!

Jag har ju fortfarande ingen usbsladd så tyvärr kan jag inte lägga in nå bilder, men så fort jag får min nya mobil så ska jag fixa de, de lovar jag!

Nu ska jag gå och lägga mig eller nå, bara jag får glömma allt... så sjuk trött på de.. ;/

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0