Heeelg!

Hejhej :)

Den här veckan har varit jätte konstigt, eftersom vi var ledig i måndags så har de känts som man har missat så mycket.

Sen blev jag sjuk efter att vi kom hem också, de började med att jag hade ont i huvet på måndan när vi åkte hem och sen har de bara blivit värre och värre, så de jag har gjort den här veckan förutom att gå i skolan är att jag har legat i sängen och kollat på film.

I onsdags var vi hos mammas kompis och åt mat, grillat, super gott var de!

Annars då?
Nu är de helg iallafall, imorn ska jag bara vara hemma och ta de lugnt och försöka bli frisk och sen på söndag så ska jag på konfa på dan och sen kommer mina kusiner Ella och Wilma hit och sover här, eftersom vi har studiedag på måndag.

Göran och Annika ska in på BB för dom ska få ett till barn då!

Men nu ska jag gå och ta ett varmt bad sen ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på I taket lyser stjärnorna.
Så hoppas vi på att jag blir frisk innan söndag!

Puss & kram
 
Bilden har inget med inlägget att göra, men jag ville bara visa en bild på världens sötaste bebisar, som iofs har blivit mycket större nu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0