Gladast X2!

Hejhej just nu är jag världens gladaste X2! 
Igår fick jag tillbaka min älskade mobil, nå sjukt vad jag har saknat den alltså!

Igår så var jag knappt hemma på hela dan, de var därför jag inte skrev nånting.

Vi slutade skolan vid ett, då cyklade jag upp till ankarmon med Rebecca, Haav och Hampus, sen så mötte vi Andreas. Norrby och Rikard hemma hos Andreas och då övertalade vi dom att följa med också sen så kom Filip också lite senare, så var vi där hela dan och solade å så, Haav badade också, med isen, fattar inte hur kan kunde ;O

Ah, vid fem så försvann all värme så då följde vi med Andreas hem till han och hoppade studdsmatta, jag, Rebecca, Haav och Norrby, resten gick hem.
Vi var där till sex ungefär, sen så cyklade jag hem och åt mat och duschade å sånt.
Sen pratade jag med killarna på skype för vi skulle bestämm att vi skulle ha filmkväll ikväll, och då blev de att jag och Norrby cyklade upp till Andreas igen för att hoppa studdsmatta och kolla på film med han och Haav runt nio på kvällen.
Vid tolv så gick Norrby hem, men Ándreas och Haav ville att jag skulle stanna och se den andra filmen med dom, så jag gjorde de, men den var asdålig så vi kollade på Kalle och chokladfabriken istället, fast ska jag vara ärlig så såg jag inte speciellt mycket av den, för jag somnade i slutet.
Hahah, efter filmen så var klockan halv tre så då måsta jag ju gå hem, så dom följde med mig hem och när jag kom hem så gick jag och la mig direkt.

Nu ska jag upp på ankarmon med samma personer som igår igen, bara Beccis bli klar nån gång och sen ikväll så blir de filmkväll hos Rikard, fast jag ska nog inte stanna ute lika länge ikväll, för pappa var väl inte så där jätte glad på mig inatt.

Men nu ska jag gå å kolla om hon är klar.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0