Glaaad!

Jag måste bara säga att jag är världens gladaste just nu!
Vi fick tillbaka våra svenska uppsatser idag och jag fick MVG! Suernöjd kan jag ju säga!

Och... förlåt att jag inte har bloggat nåt, men jag har inte haft nå speciellt att skriva om.

Jaa, vad har jag gjort idag då?
Jag har varit i skolan, rätt så skönt dag faktiskt, först på spanskan så fick vi bara lyssna på massa folk som pratade så man behövde inte göra nå mycket. På livskunskapen pratade vi bara om våran middag vi ska den 13 maj för att samla in pengar till klassresan i 9an, sen fick vi sluta en halvtimme tidigare. På hkn så bakade vi rulltårta. På svenskan så fick vi fika för att de hade tagit så lång tid för Julie att rätta uppsatserna och på engelskan så jobbade vi bara med grupparbetet.

Såå, bra dag i stort sett och imorn är de sista dan och sen är det LOOOV!

Nu på kvällen så har vi varit på "påskvandring" i St Maria Kapell med konfan och när pappa hämtade mig därifrån så hade han och Calle varit hos farfar och hämtat "påskägg" jag fick 150 kronor och en resväska tills vi ska till Turkiet om tre veckor! :D
Tack världens bästa farfar! <3

Nu ska jag ta och duscha innan jag ska sova.

Men jag vill avsluta med att säga Grattis till Miranda som skulle ha fyllt 15 år idag. <3

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0