En ny kusin!

Hejhej :)

Jag har haft fullt upp i helgen så därför har jag inte hunnit skriva nånting.

Men igår så var jag på konfirmation, vi gjorde en "egen" gudstjänst, vi fick vara i olika grupper också fick man nånting man skulle välja ut, tex min grupp då, vi hade psalmer, då skulle vi välja ut två psalmer som vi skulle ha med.

Sen hade vi gudstjänsten tillsammans på slutet.

Efter konfan så gick jag hem och då åkte vi till Forsa för att hämta Ella och Wilma, fast vi blev kvar där till ungefär halv fem, fast vi kom dit vid tre.
Men de var för att Göran slutade fyra och han ville träffa barnen innan vi åkte och sen skulle han åka och tanka deras bil, för vi skulle byta med dom, så vi slapp flyta över barnstolarna.

Men ah vi kom väl hem runt fem, då åt vi mat och sen gjorde vi inte så mycket mer.

Idag har vi inte heller gjort så jätte mycket, vi gick ut och gick en sväng, jag, mamma, Ella och Wilma för Calle åkte till pappa.
Också gick vi till morfar, sen har vi väl mest varit hemma.
Jag har väl varit med Ella och Wilma, Göran kom och hämtade dom vid halv fem ungefär.
Då gick jag ut med Hobbe sen skjutsade mamma mig till pappa, sen har jag bara suttit vid datorn.

Föresten så måste jag ju säga GRATTIS till Göran och Annika och välkommen till världen till deras lilla KILLE som föddes idag!


Super kul eftersom dom bara har tjejer, förutom Niklas då :)

Imorn är de skola igen och efter de ska jag nog hämta Hobbe och gå en långpromenad med han om de är bra väder.
Behövs verkligen, jag behöver komma ut och rensa tankarna lite.


Ni ska få lite bilder, men dom får ni imorn, för att jag har pappas dator nu :)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0