Letters to Juliet

Hejhej :)

Nu har min dator faktiskt funkat hela dan, så de är ju bra, kanske jag slipper köpa en ny sladd ändå.


Idag har jag varit med Kevin, vi skulle kolla på The grudge två, men den blev aldrig klar, så vi har inte gjort nå spciellt, mer än att vänta på att den skulle bli klar, haha.

Vid halv fyra så gick vi hem till Kevin, för han skulle äta och jag åt med dom jag också.

Sen skulle vi kolla på The grudge där istället, men då är han så duktig så han lyckas radera ALLA filmer, så då hade vi ingenting att kolla på, så vi fick ladda ner filmer istället, jag kommer inte ihåg vad filmen som vi såg hette, men jag såg inte speciellt mycket, jag höll på somna typ hela tiden.

Ah, vid sju fick jag skjuts hem av hans mamma, för mamma ville att jag skulle hem också måste jag plugga och duscha o sånt.

Så jag kom hem för en timme sen ungefär, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag krypa neri sängen och kolla på Letters to Juliet.

Men nu blir de duschen då.

Hörs imorn.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0