Friluftsdag

Hejhej :)

Igår var jag hos mamma med Kevin hela kvällen så därför hann jag inte skriva nånting.

Vi gick dit efter skolan, för mamma jobbade kväll så därför måsta jag ta ut Hobbe, men då var han tydligen hos Stina, och skulle vara där hela kvällen, så då slapp vi gå ut med han.

Men vi gjorde inget speciellt, typ satt vid datorn, lyssnade på musik och kollade på film också skulle vi laga mat, haha va kul jag hade då,
+ att jag fick inte göra nå för Kevin heller, han trodde jag skulle bränna ner köket, haha.

Men jätte kul kväll var de iallafall.

Idag hade vi idrottsdag på Ankarmon tillsammans med enånger, alltså hela Iggesund och hela Enånger, man skulle egentligen göra fem saker, men jag, Alice och Rebecca gjorde bara två, så jag kan ju säga att Monica var inte glad på oss när vi slutade, menmen....
Ah, men annars hade jag riktigt kul faktiskt, måste bara säga.. min och Rebeccas humor, ni ska bara veta hur mycket jag har skrattat idag!

När vi slutade så gick jag med Alice hem till henne och bytte om där för jag skulle till stan med mamma och Madde efter skolan, vi gick på stan ett tag och sen fikade vi på Jambo innan vi skulle åka hem, mysigt :) Var länge sen jag träffade Madde nu.

Nu ska jag ta och plugga spanska och no, som jag helt har glömt bort :O

Så nu blir de att göra båda samtidigt... men de går väl, hoppas jag!

Ajaa
Puss & kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0