Ankarmon

Hejhej :)

Förlåt att jag inte skrev nånting, men jag hann verkligen inte, men jag tänkte iallafall berätta om gårdagen.

Vet inte om jag har berättat de, men vi hade iallafall utedag på Ankarmon då, tillsammans med 7orna och 9orna, och andra åttan såklart.

Dagen började med att vi samlades i studion också berättade Monica och Barbro om dagen och vad vi skulle göra och så, sen fick vi gå två & två eller tre & tre upp till Ankarmon, vi fick i slingan för vi skulle svara på frågor också, frågorna var verkligen hur lätta som helst :O
Typ "Vad äter du helst? 1, Hot Dog X, A computer 2, A flag, ah såna frågor var de.
Jag gick med Rebecca och Olla, fast sen gick vi med Olivier o Kristoffer o några andra lite också.

När vi kom fram till Ankarmon så gjorde vi typ ingenting, satt och kollade när några från klassen spelade kubb, och jag höll på frysa ihjäl, jag hade både min och Malaks jacka, men jag frös ändå.
Ah, men vi satt där ett tag då och sen skulle våran klass möta 8A på brännboll, så då var vi tvungen att spela.
Fast vi (jag, Rebecca och Olla) spelade ingenting, vi var med när våran klass spelade ute och sen var vi inte med nå mer, jag hatar brännboll och speciellt när hela skolan står och tittar på också.

Ah, men sen var de 9orna som skulle spela så då satt vi i gräset och kollade på dom.
Malaks klass vann tror jag :D

Sen var de lunch, fast de var jätte äckliga hamburgare så jag åt ingenting, drack festis bara, men vi satt i solen där ganska länge o pratade o så.

Sen gick vi och spelade minigolf, haha de gick SÄMST för mig, vi hann inte spela klart, men jag tror jag förlorade.
Men de var faktiskt kul ändå.

Sen gick vi tillbaka till grusplanen och kollade när våran klass skulle spela brännbol (mot 7A den här gången, eftersom vi vann mot 8A) den gången så var vi inte med alls, utan vi satt och tittade på och jag tror de var 7orna som vann.
Så då gick dom spela mot 9orna och då förlorade dom, haha.

Efter de skulle vi ha dragkamp, varje klass fick tävla mot "parallellklassen" och de laget som vann då fick tävla mot lärarna, om man vann mot dom så gick man till final.
Och våran klass vann både över 8A och över lärarna :D
Fast sen förlorade vi mot 7orna, haha, men dom var fler än oss.
När alla hade tävlat så fick dom som ville tävla mot lärarna eller mot varann, så vi satt och kollade på de ett tag, sen slutade vi.

Då skjutsade pappa mig hem, vid tre så kom Calle också hem, då spelade jag MarioKart med han, och sen ringde mamma och sa att Madde skulle komma och äta med oss, så då fick vi plocka ihop lite i köket o sånt.

Sen var Madde hos oss til halv åtta eller nåt, vi gick till morfar en sväng också.
Ah lyckad eftermiddag blev de iallafall.


Idag har de ju varit skola som vanligt, hoppade över idrotten eftersom jag fortfarande är förkyld, så jag gick ut och gick med Alice, Rebecca, Olla, Lars, Markus, Jesper och Mustafa.
Vi gick jätte långt, och dom andra hade redan slutat när vi kom tillbaka.

Vi slutade halv fyra och då cyklade jag och Alice hem till henne och kollade på Instängd, den handlade om sju tjejer som åkte ut nånstans, för att utforska en grotta och ingen visste vart dom var, och när dom kom ner i grottan så rasade öppningen, så dom blev instängda där också var de nå äckliga saker där nere som försökte döda dom, haha ni skulle hört mig när dom där sakerna bara kom upp bakom en av tjejerna, jag lovar att jag höll på dö då!
Men filmen var iallafall bra, även om jag inte fattade slutet, men vi ska se tvåan imorgon tror jag.

Cyklade hem från henne vid sex, för att mamma och Calle skulle ner till skolan på föräldrarmöte och sen skulle dom spela brännboll med Calles klass och föräldrarna.
Så nu sitter jag här själv.

Ska ta och plugga lite engelska (som vi har tills imorn, och jag har inte tränat nånting) och sen ska jag kolla på en film om jag hinner.

Hörs imorn!

Puss & kram




Har jag sagt att jag älskar min mobilkamera? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

japp det var malaks klass som vann asså 9b! :)

2010-09-03 @ 15:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0