Stockholm imorn!

Hejhej :)

Idag var sista dan i skolan för mig och Alice den här veckan, imorn drar vi till STOCKHOLM :D

Idag i skolan hände de inget speciellt, eller joo vi hade ju so provet och jag fattade typ ingenting, jag hatar verkligen son och våran lärare är helt borta hon... hon bara pratar hela lektionerna + att om vi gör nånting så rättar hon de aldrig heller, och hon ska lixom ge oss betyg i so?

Ajaa.. de går väl gå som de går, inget jag kan göra nåt åt nu.

Efter skolan så var jag i stan med Alice, jag skulle egentligen köpa en jacka, men den fanns inte i min storlek, så jag köpte bara en mössa.

Sen jag kom hem så har jag inte gjort nå speciellt.

Nu ska måste jag gå och packa innan jag ska sova, jag har inte gjort de är, så de känns som jag kanske ska ta och börja med de.

Får se om jag hinner skriva nå imorn innan vi åker, annars blir de väl på söndag eller måndag.

Ha en jätte bra helg!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0