Snö?!

Hejhej :)

Imorse när jag vaknade var de SNÖ ute :O
Jag vill inte att snön ska komma redan nu, de är bara oktober, den kan väl vänta till början av december iallafall.
Sen har dom ju sagt att de här ska bli den kallaste vintern på 1000 år eller nå sånt också...
Inte kul ;/

Ajaa, idag efter skolan så var jag med Olla, vi gjorde inte så mycket, för vid fem så måsta jag hem för jag skulle följa med mamma till sjukhuset och hälsa på Elin.
Vi var där från 5-7 ungefär, sen åt vi på donken innan vi åkte hem.

Sen har jag bara duschat och suttit vid datorn.

Jag är fortfarande så otroligt trött, nästan så jag skakar, också fryser jag... de känns ju inte normalt att jag är så trött jämt, ändå är jag inte uppe länge på kvällarna heller.
Men de går väl över.

Jag tror jag ska gå upp och lägga mig o lyssna på musik nu en stund o sen tänker jag faktiskt sova.

Hörs imorn.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: lelle

varför är hon på sjukhuset

2010-10-20 @ 22:19:55
Postat av: Annica

god natt ;D

2010-10-20 @ 22:34:56
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0